PERSBERICHT 6 FEBRUARI 2017: DE SYNTHION GROEP BREIDT UIT

Door de toetreding van DAKaccent Nederland BV uit Oisterwijk per 1 februari 2017 wordt de Synthion groep versterkt. DAKaccent is een solide speler die kan bogen op brede vakkennis en veel ervaring in het totale pakket aan dakwerkzaamheden. Dezelfde kwaliteit is aanwezig bij de andere participanten in Synthion: een solide collectief van gerenommeerde dakbedekkingsbedrijven met degelijke, lang bestaande namen. Door effectieve samenwerking op het gebied van inkoop en verkoop, kennisuitwisseling, onderzoek naar nieuwe methodieken en materialen en gezamenlijke marktcommunicatie, kunnen de onafhankelijke bedrijven voorop blijven lopen in de markt met topkwaliteit dakwerk en toepassing van innovatieve producten.

De participanten leveren onder het huismerk ‘Synthion’ een aantal bekende kwaliteitsproducten zoals de Roofz dakrollen. Een ander marktconcept die door de participanten wordt vertegenwoordigd is Doordacht Dakbeheer en Future[p]roof.

De volledige Synthion groep wordt nu gevormd door: Hovinga Dakconstructies in Surhuisterveen, Texa-Nicon groep in Monster, MC Wildschut Dakbedekkingen in Haarlem, ZND Dakbedekking in Eindhoven, Elro Dakbedekking in Apeldoorn, Alkmaar, Gorinchem en Son, Dakmanagement in Zeewolde en Dakaccent Nederland in Oisterwijk en Berkel-Rodenrijs.